11.10.15

Rosendal, höstfika och kaktusar

Rosendal

Här kommer några telefon bilder från igår, lördags, när jag var ute och promenerade vid Djurgården med mina fina kompisar Sona och Sanaz. Det var en perfekt höstlördag. Lite som en dröm. Lite så jag önskar varenda dag var.

Rosendal Rosendal Rosendal Rosendal Rosendal

Mer dagsutflykter till folket!

Idag har jag varit ute i skogen hela hela dagen, det får dock ett eget inlägg. Detta har varit den finaste helgen på länge med två ordentliga utedagar. Älskar att göra sådant med hela kroppen!

4 kommentarer:

  1. Åh! Har deppat lite över att jag inte varit ute i Rosendal den här sommaren heller (flera år sen nu) men har inte ens tänkt på att Djurgården såklart är dödsfin även om hösten!!! Så himla härliga bilder och stämningar i detta inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men samma här! Kände mig lite dum som hade missat alla fina utflyktsställen under sommaren men hela hösten är ju perfekt för sådant! Bara tanken på en stickad halsduk, plocka kastanjer och äta ljummen äppelpaj gör mig helt lugn i kroppen.

      Radera
  2. Åh, håller med om mer dagsutflykter till folket! Det här ser ju helt fantastiskt ut dessutom :)

    SvaraRadera