22.12.15

Vintertider i all sina ljuva telefonbildsprakt!


Jag och Johan promenerar i närområdet och jag knäppte en bild på oss som jag använder som bakgrundsbild i telefonen. Det var frost varje morgon och där, i början på december, hoppades jag fortfarande på en kall och vit vinter.

Hälsade på mamma och katterna och systern för att hämta varmare kläder, scanna in bilder och dricka kaffe.



Planterade och gjorde adventsfint på köksbordet!

Josfine hade världens finaste 22-års fest med rymdtema, space punch, hundratals glowsticks och innan alla kom köpte vi 11 pizzor att dela på!

Jag gick till frisören för första gången på nästan två och ett halvt år! Slingade längderna och färgade bort det rödaktiga och utslitna till något magiskt varmt och gyllene. Så jäkla nöjd blev jag (och fortfarande är!)

Hamnen vid Borstahusen och en trött Johan i Köpenhamn



En fika med dena sköna mitt i julhetsen. 

Nu är familjens klappar klara, jag har köpt en rött nagellack och jag ska ta mig tusan tina den sista biten lussekrans och gotta ner mig i soffan. I morgon väntar en hel arbetsdag och sen blire jul för hela slanten! 


1 kommentar:

  1. Alltså, måste bara spontant utbrista att wow vilket vackert och karismatiskt leende du har!!

    SvaraRadera