29.12.14

julafton och så

På julafton svor jag hela vägan hem till mamma. Detta för att jag dagen innan varit stressiga klockan nio på kvällen inne på Åhléns för att handla julklapp till min far och styvsyskon men märkte i kassan att jag glömt kortet hemma. Tittade vädjande på de andra i kön för alltså kan ju swisha över pengar hehe men alla tittade ner i backen och jag fick gå därifrån klapplös. Much drama. På julafton fick jag alltså gå in i affären och betala.


 Väl framme var jag glad för fick ju mysa med Tiger älsko och Måns sötast i världen. Åh katter


Mycket nöjd över klapparna! Johan med ser jag


 Hängde i vanlig ordning som det änglabarn jag var i granen



Älskade råttis. Var ganska äcklad av dom först men alltså nu ett år senare så är dom det finaste och mysigaste i världen! Lille tassen och örat liksom

 Sa tack och adjö till mamma och Claes och tog tunnelbanan genom hela staden till Johans pappa. Där åt vi massa mat, spelade bezzerwizzer och oohade och aaahade över varandras julklappar.

Trots allt och trots all stress och sådant runt jul blev detta år riktigt bra. Lite ledsen över att jag helt glömde ta bild på virknålsfodralet jag sydde till mamma och på lavandelpåsarna Johans föräldrar fick. Men men petitesser. Hoppas ni också har haft fina vinter dagar, oavsett om ni firat jul eller ej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar