30.6.12

göra massa och vara mycket social en måndag


 Jag åt en himlans god sushi-lunch med Ellie efter jag hämtat ut mitt nya pass och aktiverat bankkort och betalat av skulder. Vi hade inte setts på något som kändes som en en evighet så det var mycket att ta igen.


 När man är inte i stan känns det behövligt med en visit hos Sona för att titta på Jamie Oliver, dricka kaffe och äta lite jordgubbar. Vill dricka kaffe med denna fröken oftare. Jag uppskattar verkligen de små besöken. kanske är gamelmodigt av mig, men hur härligt är det inte om någon stannar förbi en timme över lite bra prat och fika? Underbart är det.



Dagen avslutades hemma hos Camille. Tryckte i oss tacos och lite vin och pratade om livet som mest består av festivalplaner och iphone-pillande. Kult att hon tittar på bilder på sig själv höhöhöhöh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar