16.1.17

Måndagslista och sånt

IMG_4791 IMG_4755 IMG

Måndag! Nystart! Fräscha vanor och glittrande ögon! Eller snarare bultande huvudverk och mulen himmel och en tvättid som inte alls var bokad och nu lever vi i en hög med smutsiga kläder. Lyckades stapla mig fram till affären för att hämta ett paket och köpa chips och det är ju alltid något!

Resten av veckan ska jag
- baka semlor!
- läsa ut min bok!
- börja ny kurs!
- hänga med en vän!
- tvätta!
- jobba helg!
- yoga varje dag!

Kolla, försöker vara måndagspepp i alla fall, även om jag är allt annat än fräsch och glittrande.


2 kommentarer:

  1. Vad är det för bok du läser? Och vad är det för kurs du skall börja?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läser Flickorna av Emma Cline, verkligen super bra och välskriven! Nu när tentaskrivandet är över kan jag äntligen ta mig orken att läsa ut den och inte bara beta av några få sidor i taget. Kursen heter kunskap, vetenskap och forskningsmetodik. Den låter roligare än vad jag tyvärr hört att den är. Men håller tummarna för hyfsat spännande veckor :)

      Radera