30.1.16

Ett par glimsar in i januari genom telefonen

telefon bilder

➣ det har varit lite såhär

telefon bilder


➣ världens bästa Måns mötte mig i trappuppgången hem till mamma.


telefon bilder

➣ jag lär den här att virka mobilfodral, fick en snap igår kväll att hon lyckats med sitt första! Hurra!

telefon bilder
telefon bilder
telefon bilder


➣ promenadstråket hem från universitet upptäckte jag var mycket bra. En kan gå längst vattnet på en liten lerig stig och jag kan bara fantisera om hur vackert det är på våren och sommaren, med Hagaparken på andra siden!

telefon bilder

➣ det har ätits godis!

telefon bilder

➣ förlåt för helt över redigerad bild men jag använder mig av den nya appen A Color Story och gick loss lite med olika filter och grejs. Har redigerat alla bilder med den och måste säga att jag är himla förtjust! Det bästa är att man kan spara sina justeringar och på det viset göra egna filter. Men, i kursen har vi ett bönprojekt och mina växer så det knakar!

Telefon bilder

➣ och helgen har firats in med tulpaner. Nu kan våren gått ta och komma. Även om jag vet att det dröjer minst en månad till


7 kommentarer:

  1. Alltså godis, djur och tulpaner är allt <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Januari har sett härligt ut hos dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja det blir lätt att bara de finaste stunderna hamnar på bild :)

      Radera
  3. Fjärde bilden! Så himla gulligt litet hus ju! Och plus för tulpaner. Ett himla bra tecken på att det snart blir vår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Läste på en skylt att det har varit ett tullhus en gång i tiden. Mm ja, önskar jag hade en lite större blombudget så det alltid kunde så snittblommor i vas i hela lägenheten!

      Radera
  4. Aaaah längtar också så mycket efter vår! Har köpt några rosor som står och ser ledsna ut på fönsterbrädan haha :( Men alltså det lilla hemulhuset på promenadstråket?? Så fint!

    SvaraRadera