4.5.15

Vår "hemliga" dejt i april

En gång i månaden hittar jag och Johan på något kul, en hemlig dejt dag. Vi turas om att överraska varandra!

Det var en lördag och det grönskar bland träden som står mellan betonghusen. Tänk vad jag har längtat efter att se något annat än grått på grått när man tittar ut genom fönstren!


 Denna månad var det Johans tur att överraska mig! Vi skulle in till city och gå på stan. Han hade lovat mig att köpa nya kalsonger och slänga alla dom med hål, alltså haha. När vi kom fram blev man bjussad på glass ♡

Förutom kalsonger blev det nya skor! Men till mig då. Dessa hade jag suktat efter i några veckor och jag har tålmodigt väntar på löning.


Åh körsbärsblommorna och en poserande partner. Finns inget mer associerat till våren som att sitta i Kungsträdgården med tusentjugo andra personer och ta selfies!

Eller selfies och selfies, försöka går ju ;) 



Jag ville prompt gå in skorna så vi trotsade blåsten och tog en promenad till Skeppsholmen. Tittade på alla byggnader (tror aldrig jag har promenerat där annat än fram och tillbaka till Moderna Museet), båtarna och läste på små info skyltar.

Nästa gång är det min tur! Ingen aning om vad vi ska hitta på. Senast blev det fotografiska och pizza ♡

2 kommentarer:

  1. Åh vilken mysig idé! mycket bra val av din karl med glass och skeppsholmen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja känns så trevligt att få överraska varandra mer än vid födelsedagar! :)

      Radera