13.7.11

We knew the girls were really women in disguise, that they understood love, and even death, and that our job was merely to create the noise that seemed to fascinate them.

tittade på the virgin suicieds (åh sofia coppola är min gud) och insåg att jag har en rulle film i kameran med typ tre bilder kvar på och jag vill bara fota upp dom nu nu nu så jag kan framkalla och se vad för godbitar och pinsamheter som finns där i. 


idag har jag prismärkt rea-skor i åtta timmar sen sorterat dem i storleksordning de följande två timmarna. hade en nedknarkad kund som stod och grät för barnskorna var så himla söta och deras fötter måste vara såååååå små. någons förbannade barn lyckades starta larmet och en man höll ett väldigt långt tal om att han inte var bög han kunde bara inte hitta några manliga provstrumor och tog därför en i nylon. kuligt liv. har även ätit typ ett kilo torkade tranbär. gott liv. sugen på vin och dans. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar