6.7.11

Värsta självständiga tjejen

Nu när jag kommer hem har jag två saker att ordna; öppna ett sparkonto till framtida rese/flytt planer och starta ett eget företag! Haha! Företaget ska jag ha så att vår hyresrättsförening (bestående av mammas sambo plus vår granne) ska kunna ge mig betalt samt ansvar för anläggning av trädgård. Så himla kul! Ser fram emot att i höst få plantera träd, blommor, uteplats och tillhörande detaljer som färggranna lyktor. Kommer också typ städa trapp och skotta snö…vilket endast kommer ge extra klirr på sparkontot! Är verkligen exalterad över detta och hoppas det går vägen. Sedan är min plan att utöka verksamheten (hehee) med att sälja bakelser till våra två andra grannar: ålderdomshemmen. Er kommer rekomemdera mina söta bakelser till barnbarnen vars företag också vill smaka. Mina kakor ska bli kända över hela Stockholm och tillslut ska jag få ett eget matlagningsprogram och ta över de svenska folkhemmen. Sommar med Emilia, Italiens alla bröd med Emilia, Amerikas pajer med Emilia och Julbak med Emilia. Ska bygga ett pepparkaksslott och dö rik och fet. Jaa drömma går ju. Puss och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar