21.7.14

En drös iphone bilder!

Åt lakrits i bilen och klappade på Fuff, min mosters kattracka. Hon är riktigt knäpp hon. Är ljudlös hela dagarna och så fort man går och lägger sig börjar hon jama så högt att ingen får ro.

Vi gick på stan, jag fyndade en bikini på Twilfit rean och åt en chokladboll. Där i Gävle kunde man få smaksatt cappuccino, jag tog hasselnöt, omnom

På fredagen träffade vi de aldrig förr sedda kusinerna, nä. Men nästan! Senast jag träffade Isabell var hon två och Alex var typ fem. Nu är hon snart fem och han nio?!?! Dom mindes inte mig men nästa dag blev vi bästisar ;D

Spelade lite minigolf med de äldre om mer bekanta kusinerna.

Åkte till mormor!!!! Älskar att vara hos mormor. Allt är så mormorigt liksom. Bekant och tryggt och gulligt och så mycket rött hus med vita knutar och bulle och kaffe.

Mitt rum (alltså överkastet som min mormor har virkat?? Syns så dåligt på denna bild men var så fint fint fint med grönt och rosa och blommor) och lilla fröet som blev trygg med mig och bara busade hela dagen lång. Så jäkla kul med barn

Alex fingervirkar den begåvade ungen och Isabell springer runt och smygfotar alla hela tiden så mycket BUS och så mycket blivande fotograf



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar