28.7.14

Berlin. Eller träd och sånt


Jag och Johan hyrde ett rum vira Airbnb hos tre killar. Dom hade alltså världens världens gulligaste hund och vi åt dögoa och billiga frukostar.




Vi gick omkring, tittade i affärer, drömde om att inreda egna lägenheter. Åt döner, vietnamesiskt och japanskt.

Johan tar en nappy i vår loftsäng

 Han hade köpt nya strumpor, kalasfina!


Jag åt lakrits och provade ett nytt nagellack. Känner att glitter är det enda rätta och mitt enda nagellacks kall.



 Jag och Johan tog en längre promenad en dag



Åt mera mat och sen åkte vi hem medan kompisarna stannade några nätter till. Har lite kalasigare bilder sen också från min lilla digitalkamera. Pepp!


Annat som är pepp, i morgon har jag bokat in en tid för tatuering!!! PEPP



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar