30.6.12

And there will come a time, you'll see, with no more tears. And love will not break your heart, but dismiss your fears

i fredags morse om jag hem från peace & love och några timmar senare bar det av till varberg. det tog emot lite smått att lämna soffans omfamnande kuddar och tv:ens lugnande sken för att åter bege mig till centralen. blev lite muntrare när pappa gav mig ett mini-ägg fyllt av lakrits.


 pigg brud. är så trött på min lugg nu. den är bångstyrig och ful och passar sig inte alls. klipper tillbaka till vanlig raklugg efter spanien, now you know.


...

började ösa ner så fort vi rullade in på göteborg. tåget mellan götet och varberg läckte in?!? visste inte om jag skulle skratta eller gråta när det började droppa från taket och rinna längst bagagehyllorna. blött blev det KUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar