11.10.16

3 x katt + 3 x natur

IMG_3382 IMG_3381 IMG_3383

Det här är Måns, han är bara en cool katt som jag gillar, skulle till och med säga att han har min favorit! Kanske är jag partisk eftersom han är min familjs katt men vad vet jag om sådant. Måns har, förutom de gulligaste ögonen, enorma mjuka tassar och burrig grå och vit päls. Han ränner ute året om och är lite av en buse har jag förstått. Och som ni ser på bilden älskar han att äta! Men även om han stökar omkring i grannskapet så är han den snällaste goskatten en kan önska sig som aldrig protesterar när man bär eller kramar eller pussar. Min älskade Måns. Vill adoptera honom hem till mig varje gång jag är hemma hos mamma!

IMG_3399 IMG_3393 IMG_3400


Efter kattgos och korvgrillning blev det promenad runt i Hellasgården. hann knäppa av dessa sen dog batteriet på min kamera. Men fint var det!

Just nu läser jag min sista matematik kurs på denna utbildning och kan därmed som nästan klar lärare konstatera att 3 x katt + 3 x natur = livets elixir där katt kan bytas ut mot valfritt favorit djur och ekvationen kommer fortfarande fungera.

1 kommentar:

  1. Åh så fina bilder! katt och höstbilder i samma inlägg kan ju inte annat än att bli bra! Din ekvation verkar ju dessutom va den bästa av ekvationer! Du kommer bli en superbra lärare! <3

    SvaraRadera