18.8.15

LUFFEN: Ungern, Budpest

Jag tänkte köra vidare med lite bilder från tågluffen jag och Johan gjorde i juni. Min plan är att hinna visa allt innan sommarn tar slut vilket gör att jag har två veckor på mig (tänker att när jag börjar plugga igen tar det stopp!) att redigera och ordna med det sista!

Efter några slappa dagar i småstaden så packade vi ihop väskorna och drog hela gänget till Budapest. Där hade vi hyrt en lägenhet via Air BnB och skulle stanna i tre nätter.

IMG_8451 IMG_8459

Vi började med att fira midsommar! Detta innebar blomster, äta resans äckligaste pizza, ta konstiga shots och dansa små grodorn på klubb. Mycket bra kväll.

IMG_8474 IMG_8486 IMG_8478 IMG_8481

Resterande tid spatserade vi runt i staden, åt mat, drack öl och njöt av solen. Kameran fick mestadels stanna hemma för ibland vill man mest få umgås utan att behöva tänka på någonting annat. ☼ ☼ ☼

1 kommentar:

  1. Denna resa alltså.. så fint att få ta del av den :))

    SvaraRadera