19.7.15

Maria & Claes

Sitter och går igenom bilderna jag tog när mamma och Claes gifte sig! Planen är att beställa hem en fotobok och ge dem i bröllopspresent!

Inte liten sidnot: åh vad jag vill köpa en ny kamera! Den jag har haft nu köpte jag för sex år sedan och har sen dess tappat den otaliga gånger i marken, varit vårdlös med den på fester, festivaler, resor och diverse annat. Och den tar inte alls bra bilder längre. Är så trist när man försöker ta lite fina bilder, säg på sin mors vigsel, och 95% av bilderna är så oskarpa och dåliga att de inte går att rädda. Längtar tills hösten då jag får lön från allt jag jobbar nu i juli/augusti + att jag fyller år! Då kanske jag har råd att köpa en kamera. Får börja spara på direkten!

Men en annan sidnot: vad förbannat fint det är när två människor gifter sig!! Grät en liten glädje tår i stadshuset när de sa ja till varandra. Vem har tid att tänka på något så värdsligt som en gammal kamera när det finns så mycket viktigare ♡ ♡ ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar