21.7.14

Lite mer Landskorna kan vi nog klämma in

Sista sista bilderna. Eller inte alls. Men nu vill jag börja gå genom de där sju bilderna jag lyckades ta i Berlin med Johan och girlzzen. Åh älskade tjejer. Börjar få lite kompis abstinens eftersom jag spenderade torsdag till söndag med släkten i Gävle/Sandviken/Järbo. Pratar högt med mig själv. Skrattar åt mina egna tankar och annat sådant som tyder på att man är i behov av social kontakt.




Vi cyklade till fästningen "det gamla fängelset" eller slott eller vad det nu hade varit. Det var mycket rosa och gult. Dom hade världen världens finaste hemslöjd butik och jag fick tårar i ögonen av precis allt. hint till Sona dit kan du åka på utflykt och titta på det finaste broderierna och garn och grejs, dog. Köpte två blåa garn som blev en liten val till ovan nämnde hintade tjej.

Bodde supersöta fårisar där!

 mmm fin kanon mycket bra kavalité hmhhhmmmmm

Jag vrålar nått i stil med "I'M THE QUEEN OF WATER/DENMARK". Mycket charmerade, mycket starkt!

Nu var det slut. Nu ska jag leta garn för jag ska virka en hel pläd av ett dö fint mönster som mormor gav mig. En ruta i veckan tänkte jag ta mig tid att göra så visar hur det blev om två år!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar