4.9.13

nine out of ten

Untitled

Hej september!

På fredag fyller jag 21 och lördag har jag och johan varit tillsammans i ett år och ska fira med hemmagjord bakis pizza. Kommer nog bli en toppen bra helg. Det behövs verkligen. Har sådana bedrövliga veckor och idag har jag sjukanmält mig för jag orkade inte lämna sängen och åka buss till ångesten som drabbar på mitt jobb. Så får man göra ibland.

Last night on our hill. With you.

Jag önskar att september blir en bättre månad på ett dussin olika vis. Nu ska jag berätta hur jag känner och sluta må så förbannat dåligt över att jag mår dåligt. att skämmas tar mig ingenstans. Även om ärligheten går hand i hand med att gråta tills man kvävs och inte våga titta ens sig själv i ögonen, så kommer ni ju lyssna och klappa på kinden och förstå, säga att jag inte behöver skämmas. För ta mig tusan vad jag behöver höra att det är okej att vara ledsen. Jag är kär upp över öronen och har dag efter dag med roligheter liggandes framför mig, ändå. Gör det ont ofta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar